لوله بازکنی در کیانمهر کرج

لوله بازکنی در کیانمهر کرج

لوله بازکنی در کرج از آن دسته خدماتی است که هر مکان یا ساختمانی در طول سال ممکن است به آن نیاز پیدا کند. به دلیل اینکه نیروهای کاری در این زمینه زیاد هستند افراد گاها در انتخاب یک تیم تخصصی و حرفه ای برای انجام خدمات لوله بازکنی دچار اشتباه می‌شوند و نتایج فاجعه بار آن سبب بروز اشکالات اساسی در لوله کشی کل ساختمان می‌شود در نتیجه هزینه بسیاز گزافی را برای صاحبان آن مکان به بار می آورد. فراموش نکنید که در هر کاری در وهله اول تخصص و مهارت و در وهله دوم تجهیزات مناسب و کارا حرف اول را می‌زند.

تیم لوله بازکنی ما در هر ساعاتی از شبانه روز آماده ارائه خدمت و سرویس دهی به شما عزیزان است. انواع خدماتی که توسط تیم حرفه ای لوله بازکنی در کیانمهر کرج انجام میشود عبارتند از: رفع گرفتی انواع لوله‌ها اعم از لوله های آشپزخانه، حمام، توالت فرنگی و ایرانی و یا حتی مراکز بهداشتی یا درمانی، چاه بازکنی، تخلیه چاه و فاضلاب، از بین بردن بوی بد چاه و یا لوله ها و …. همچنین تیم ما در باز کردن انواع چاه ها با استفاده از تانکرهای پمپ لجن کش نیز اماده ارائه سرویس های مربوطه در این حوزه به شما هستند.

لوله بازکنی ارزان در کیانمهر کرج

لوله بازکنی کیانمهر

مجموعه بهروز البرز در عین ارائه با کیفیت ترین خدمات و بهره گیری از اکیپی با تجربه، بدلیل حضور 20 ساله در کرج جهت ارائه خدمات لوله بازکنی، ارزان قیمت ترین تعرفه را برای تمامی مناطق تحت پوشش از جمله کیانمهر کرج به مشتریان محترم ارائه می کند.

مکانیسم کاری در تیم لوله بازکنی در کیانمهر کرج مبتنی بر استفاده از یکسری تجهیزات قابل حمل و یکسری مواد و محلول های مخصوص می‌باشد.

دستگاه هایی که برای این کار طراحی شده اند عمدتا به چند روش رایج و کاربردی همچون عمل کرده و سبب از بین رفتن هرگونه گرفتی در لوله ها میشوند.

روش های رایج در این کار باز کردن لوله ها از طریق دستگاه تراکم هوا، دستگاه فنر زنی  و دستگاه موتور پمپ است.

باز کردن گرفتگی لوله با دستگاه تراکم هوا در کیانمهر

در رابطه با دستگاه تراکم هوا، ابتدا دهانه دستگاه را به سر لوله وصل کرده و سپس در کسری از ثانیه دستگاه حجم عظیمی از هوا متراکم را با فشار بالا به داخل لوله هدایت می‌کند.

لازم به ذکر است که نباید لوله شما نشتی یا شکستگی داشته باشد زیرا با فرستادن هوا با فشار زیاد به داخل لوله سبب خروج غیر منتظره منجلاب ها و یا آّب و سایر محتویات درون لوله به خارج از آن شده و کل محیط اطراف را کثیف می‌کند. بنابراین توصیه می‌شود قبل از شروع عملیات نشتی ها و یا خمیدگی ها و زانوهای مربوط به لوله را به تیم کاری نشان داده تا آنها اقدامات لازم را قبل از شروع کار انجام دهند.

برخی محل ها در منطقه کیانمهر کرج، نیاز به دستگاه های تراکم هوا برای برطرف سازی گرفتگی لوله دارند و فنز زنی برای آن ها بازدهی مطلوبی به دنبال ندارد.

همچنین کار با دستگاه های تراکم هوا بهتر است توسط یک متخصص و کاربلد انجام شود؛ قبل از انجام این کار اصولا تشخیص ترکیدگی لوله هم انجام می شود تا بیمه ای بر سلامت انجام این متد برای باز کردن گرفتگی لوله با دستگاه تراکم هوا در کیانمهر باشد.

فنر زنی لوله در کیانمهر

فنر زنی لوله در کیان مهر کرج

اصلی ترین انتظاری که از خدمات لوله بازکنی در کیانمهر انتظار می رود، فنز زنی لوله است و قالبا افراد لوله بازکنی را فقط استفاده از دستگاه فنر زنی می دانند!

دستگاه های فنر زنی با دارا بودن یک موتور و یک فنر با طول های متغیر، فنر را وارد لوله کرده و با استفاده از موتور آن را به حرکت در می آورد تا چربی ها، مو ها، اجسام پلاستیکی و … که وارد لوله شده اند را از بین ببرد و گرفتگی بر طرف شود.

استفاده از دستگاه فنر زنی هم برای خانه هایی با بافت قدیمی که در کیانمهر وجود دارد، تا  حدی می تواند خطرناک باشد و باعث آسیب به بدنه لوله شود.

از این رو توجه کنید که حتما متخصص این دستگاه را به دست گرفته باشد.

بد نیست اشاره ای به اسید های لوله بازکنی هم داشته باشیم که باید بدانید این محلول ها به هیچ وجه جایگزین خوبی برای فنر نیستند و می توانند لوله را کامل پوسیده کنند.

اگر بافت ساختمان قدیمی است، حتما و بدون شک با یک مجموعه لوله بازکنی تماس بگیرید چه این افتخار نصیب ما شود و چه همکاران محترم در استان، بهتر است توسط یک فرد کاربلد راهنمایی شوید.

علل گرفتگی لوله‌ها:

یکسری عوامل که به صورت شایع سبب گرفتگی لوله ها می‌شوند عبارتند از: مو، چربی، زباله، صابون و.. . شایان ذکر است که در اکثر مواقع ترکیبی از این موارد سبب گرفتگی لوله می‌شوند. ته نشین شدن مقداری صابون و به دنبال آن پیچیده شدن دسته ای از موهای سر در لوله سبب گرفتگی های بسیار سخت می‌شوند.

رسوب ایجاد شده توسط این عوامل به این دلیل که در گذر زمان و بسیار آهسته تشکیل شده شده  قوام بسیار زیادی نیز دارد و به راحتی از بین نمی‌رود لذا آب گرفتگی به وجود می آید. به همین دلیل انتخاب یک تیم حرفه ای در رابطه با بازکردن لوله ها و از بین رفتن رسوبات امر بسیار مهی است تا عواقب و نتایج خوبی را به بار آورد. تیم تخصصی و حرفه ای لوله بازکنی در کیانمهر کرج با سالها سابقه کاری در این زمینه و در دسترس بودن در هر ساعاتی از شبانه روز امکان باز شدن انواع لوله ها و چاه ها را فراهم کرده و سبب تداوم کارکرد لوله‌کشی ساختمان می شوند.

گرفتگی های سطحی لوله فاضلاب

اگر شما در ابتدا تصور می‌کنید گرفتگی لوله زیاد نیست می توانید از راهکارهای خانگی برای رفع گرفتگی لوله ها استفاده کنید. در ابتدا توصیه می شود از یک لوله بازکن و یا یک سیخ بلند و صاف استفاده کنید. در مرحله بعد می توانید از آب داغ نیز استفاده کنید.

اگر این دو کار همزمان با هم افاقه نکرد می توانید مقداری اب داغ به همراه مقداری صابون را با هم مخلوط کرده و همزمان با فرو کردن سیخ یا لوله بازکن مخلوط حاوی اب و صابون را به درون لوله بریزید. این کار سبب حل شدن روغن های رسوب شده در اب و صابون می شود و باعث باز شدن لوله می گردد.

پس از ریختن صابون دقایقی صبر کنید و سپس سیفون را بکشید و یا اگر لوله مربوط به محیط آشپزخانه و سینک ظرف شویی است می‌توانید حجم عظیمی از آب را یکدفعه ای به درون سینک خالی کنید.

اگر با انجام تمام این عملیات باز هم گرفتگی لوله ها از بین نرفت می توانید از شوینده های فاضلاب استفاده کنید. این شوینده ها حاوی ترکیبات بسیاااار قوی هستند که اغلب مواد شیمیایی فعال هستند که می‌توانند از تنش سطحی آب بکاهند و سرعت تجزیه موادی را که رسوب کرده اند و به اصطلاح چرک نامیده می‌شوند را افزایش دهند، در نتیجه سبب باز شدن لوله ها و عبور جریان آب می‌شوند. لازم به ذکر است که حتما باید در هنگام استفاده از شوینده فاضلاب ها از ماسک استفاده کرده و مواظب پوست دست خود باشید.

تماس با لوله بازکنی بهروز البرز

اگر تمامی روش های فوق را انجام داده و باز هم گرفتگی لوله های شما برطرف نشد کافی است با تیم تخصصی ما در زمینه لوله بازکنی در کیانمهر کرج تماس حاصل کرده و شرایط خود را برای آنها توضیح دهید.

تیم ما در اسرع وقت به همراه تجهیزات کافی خود را به محل مورد نظر شما رسانده و با استفاده از تکنیک های مخصوص اقدام به باز کردن  لوله ها می کنند.

تیم لوله بازکنی کیانمهر کرج در ابتدای شروع به کار با بررسی ساختار لوله‌ها و به دست آوردن نقشه احتمالی لوله کشی ساختمان عیب و ایرادهای مربوط به لوله ها را پیدا کرده و همچنین قادر به تشخیص مکان نسبتا دقیق گرفتگی لوله هستند.

از آنجایی که گرفتگی لوله ها ممکن است بارها اتفاق بیافتد و نیاز به باز کردن مجدد لوله ها برای ساکنین ساختمان شود توصیه می‌کنیم با اطلاعات کافی دست به اقدام بزنید زیرا کوچکترین خطا ممکن است سبب سوراخ شدن و یا ایجاد نشتی یا ترک در لوله ها شده و در دراز مدت مشکلات عدیده ای برای شما به وجود می آورد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *