تشخیص ترکیدگی لوله در کرج

تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب در کرج

تشخیص ترکیدگی لوله در کرج توسط کاربلد ترین و با تجربه ترین نیرو های استان البرز و بهره گیری از دستگاه های مدرن و دقیق تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب در کرج تماس با بهروز البرز و ارسال سرویس کار در کمترین زمان به لوکیشن شما:

تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب در کرج

اگر در کرج هستید و به دنبال گروهی مطمئن جهت بهره گیری از خدمات لوله بازکنی در کرج و تشخیص نشتی لوله های آب و فاضلاب و یا تشخیص ترکیدگی لوله های آب منزل خود هستید، ما با پیشرفته ترین دستگاه های نشت یابی و متخصص ترین افراد خود در کمترین زمان ترکیدگی لوله های آب و فاضلاب را تشخیص می دهیم.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ساخت دستگاه های مدرن، تشخیص ترکیدگی لوله ها به حرفه ای تخصصی تبدیل شده است. بهتر است کار را به کاردان بسپارید.

ما می خواهیم روش های سنتی و قدیمی را کنار بگذاریم و به این حرفه تخصصی تر بپردازیم. اما اینکه در چه زمانی با متخصصان نشت یابی لوله های آب و فاضلاب تماس بگیرید، باید به مواردی توجه کنید؛

در ادامه به نکاتی می پردازیم که ممکن است در روزمره گی هایتان با آن برخورد کنید و آن را جدی نگیرید تا زمانی که دیر شده باشد و خسارات پرهزینه ای به بار آورد.

چگونه متوجه ترکیدگی لوله های ساختمان شویم؟!

ترکیدگی لوله فاضلاب

علاوه بر روش هایی که متخصصین بهروز البرز برای تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب با استفاده از دستگاه های مخصوص بکار می گیرند، روش هایی ساده و خانگی هم وجود دارد که می توانید با بررسی آن ها سر نخ هایی از ترکیدگی لوله فاضلابتان بدست آورید.

هزینه قبض آب دوره ای

در نظر داشته باشید که متوسط مصرف آب روزانه به ازای هر نفر 157 لیتر و در فصل گرما این عدد به 250 لیتر مکعب نیز می رسد. حال آنکه قیمت هر لیتر مکعب آب حدود 200 ریال براورد شده است. با یک حساب سر انگشتی و توجه به الگوی مصرفی منحصر به فرد خودتان، می توانید دوره ای هزینه و مقدار مصرف آب را تشخیص دهید.

در نظر داشته باشید که قبض آب تان می تواند شاهدی بر مدعایتان باشد. اگر متوجه شدید که هزینه قبض آب و مقدار آب مصرفی بیشتر از آنچه که برآورد کرده اید می باشد؛ این می تواند زنگ خطری باشد که آب در جایی به هدر می رود.

چون مصرف آب بسته به نیاز شما و بصورت عادت و الگویی در آمده، اگر در قبض دوره ای تان متوجه افزایش ناگهانی مصرف آب شدید، لطفاً از این مساله به راحتی عبور نکنید و قبل از بوجود آمدن نشانه های ترکیدگی لوله ها، برای اطمینان خاطر خود و پیشگیری از خساراتی که این هدر رفتن آب به منزل تان می زند، با متخصصین این حرفه تماس بگیرید و مساله را بررسی کنید.

با تشخیص به موقع ترکیدگی لوله نه تنها از عواقب بعدی جلوگیری می کنید بلکه در هزینه های احتمالی که در آینده گریبان گیرتان می شود نیز صرفه جویی کرده اید. با تشخیص به موقع نشتی لوله ها فقط کافی است همان محل بررسی و تعمیر شود اما با به تعویق افتادن آن، رطوبت به پی ساختمان، دیوارها، و یا سقف می رسد و در این زمان نه تنها محل ترکیدگی لوله بلکه می بایست دیگر بخش های ساختمان تان را نیز تعمیر کنید.

  1. بوی بد نم و رطوبت

حضور بوی نم و ماندگی در منزل می تواند نشانه ای بر ترکیدگی لوله ها باشد. اگر با اینکه همه موارد بهداشتی و پاکیزگی در منزل تان رعایت می شود اما با این حال همیشه احساس می کنید که خانه بوی نم می دهد؛ این خود می تواند دلیلی بر نشت آب در مصالح به کار رفته در ساختمان تان باشد. بهتر است تا قبل آز آنکه آب نشت شده باعث پوسیدگی و خسارت بر گچ و رنگ منزل تان شود، مساله ترکیدگی لوله ها را بررسی کنید و از عواقب بعدی جلوگیری کنید.

  1. وجود پوسیدگی، نم و رطوبت روی دیوارها و سقف خانه

این نشانه ها، شایع ترین و آخرین نشانه های ترکیدگی لوله ها و نشتی آنهاست. وقتی پوسیدگی و نم دیوارها را دیدید، حتماً و حتماً آب از جایی نشت می کند. پیشنهاد می کنیم هرگز بررسی مساله تشخیص ترکیدگی لوله ها را در این مرحله به تعویق نیاندازید.

در این زمان نه تنها مصرف آب تان بالا رفته و هزینه مازاد آب پرداخت می کنید و شاید ماه هاست که این هزینه را متحمل شده اید، بلکه ترکیدگی لوله ها باعث تخریب منزل و ظاهر ساختمان تان هم شده است.

هر یک روز به عقب انداختن رسیدگی به مساله نشتی لوله های ساختمان تان، هزینه های بیشتری برایتان خواهد داشت. حال آنکه هر چه زودتر به این مسأله بپردازید؛ بیشتر هزینه ها را کنترل کرده اید.

تشخیص ترکیدگی لوله

چگونه از ترکیدگی لوله های ساختمان مان پیشگیری کنیم؟

اگرچه در مساله ترکیدگی لوله ها امروزه با وجود دستگاه های مدرن و افراد متخصص این مشکل براحتی تشخیص و رفع می شود؛ اما همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. ترکیدگی لوله ها ارتباط مستقیم با نوع و جنس لوله، کارایی لوله ها با توجه به جنس آنها و استفاده از لوله های با کیفیت و استاندارد در لوله کشی ها دارد.

  1. جنس و نوع لوله ها:

اگر در مرحله هستید که می خواهید لوله کشی ساختمان را انجام دهید، پیشنهاد می کنیم، به این کار بصورت تخصصی و طولانی مدت بنگرید. اینکه چه نوع لوله و با چه جنسی در لوله کشی آب و فاضلاب تان بکار رود، تخصص ویژه ای می طلبد که بهتر است با دقت متخصص لوله کشی ساختمان تان را انتخاب کنید؛ تنها به هزینه کمتر نپردازید، دانش و تخصص کافی و خرج هزینه منطقی، در آینده شما را از هزینه های بیشتر و جبران ناپذیر مصون می دارد.

لوله های آب و فاضلاب با جنس های مختلفی چون آهنی، پلاستیکی یا پلیمری، چدنی و … وجود دارند اما هر کدام مزایا و معایبی دارند. اینکه از چه نوع جنس لوله ای در لوله کشی ساختمان تان استفاده کنید، در آینده به نسبت از احتمال ترکیدگی لوله ها جلوگیری کرده اید.

  1. کارایی لوله ها با توجه به جنس آنها

همانطور که گفته شد لوله کشی ساختمان مساله ای است که می بایست تخصصی به آن پرداخت. اینکه از چه نوع جنس لوله در کدام قسمت لوله کشی و برای چه کاربردی استفاده شود؛ موردی است که در آینده احتمال ترکیدگی لوله ها را به حداقل می رساند.

بطور مثال لوله های پلاستیکی در برابر آب گرم مقاومت کمی دارند، به مرور تغییر شکل می دهند و اگر در قسمتی قرار گیرند که با گرمای زیاد برخورد داشته باشند، بی تردید در آینده منجر به ترکیدگی و آسیب دیدگی خواهد شد. پس استفاده از لوله های مناسب از ترکیدگی آنها در آینده جلوگیری خواهد کرد.

  1. استفاده از لوله های با کیفیت و استاندارد

تخصصی بودن لوله کشی ساختمان را جدی بگیرید و هزینه منطقی آن را بپردازید. اینکه فقط به خاطر هزینه کمتر از لوله های بی کیفیت یا کم کارامد استفاده کنید و حتی از افراد ناکارامد و بی تخصص بهره گیرید، در آینده هزینه عواقب آنها را می بایست پرداخت کنید.

هزینه خدمات لوله کشی حرفه ای ساختمان تان را اگر در ابتدا پرداخت نکنید، در آینده هزینه های بیشتری متحمل خواهید شد. این هزینه ها نه فقط مالی است که می تواند زمان و آرامش تان را نیز خرج کنند. زمانی را که در ابتدا می توانستید برای تشخیص مرکز متخصص و کاربلد صرف کنید  و در آینده از آرامش بیشتری برخوردار باشید. و در نهایت از مسائل مربوط به ترکیدگی لوله ها و نشت آب و فاضلاب منزل تان پیشگیری کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *