لوله بازکنی در مهرویلا کرج

لوله بازکنی در مهرویلا کرج

لوله بازکنی در مهرویلا کرج توسط تیم بهروز البرز با بهره گیری از دستگاه های فنر زنی لوله فاضلاب و فشار هوا به درون لوله برای رفع هر گونه گرفتگی قیمت ارزان و سریع ترین خدمات رسانی در استان البرز

لوله بازکنی مهرویلا

همچنین تشخیص ترکیدگی لوله، حفر چاه، تخلیه و لایروبی چاه و ارائه تمامی خدمات مربوط به لوله های فاضلاب در منطقه مهرویلای کرج توسط اکیپی مجرب و کاردرست.

اگر به دنبال باز کردن لوله های گرفته آب و فاضلاب در مهرویلا کرج هستید، ما این خدمات را در اسرع وقت به صورت تخصصی انجام می دهیم.

لوله بازکنی می تواند توسط خودتان در منزل بصورت سنتی و خانگی انجام شود ما روش هایی را معرفی می کنیم که با انجام آنها بتوانید مشکل گرفتگی لوله هایتان را در منزل رفع کنید؛ اما اگر لوله های آب و فاضلاب تان بصورت جدی و شدید گرفته اند، بهتر است با متخصصین لوله بازکنی تماس گرفته و مشکل را در کمترین زمان براحتی حل کنید.

در ادامه سعی داریم روش های لوله باز کنی حرفه ای و خانگی را شرح دهیم تا شما را بیشتر با این حرفه آشنا کنیم.

روش های لوله بازکنی بصورت حرفه ای:

روش های لوله بازکنی

  1. لوله بازکنی توسط پمپ آب
  2. لوله بازکنی با فشار هوا
  3. لوله بازکنی با فنر

لوله بازکنی توسط پمپ آب

در این روش توسط پمپ های مخصوص، آب با سرعت و با شدت به داخل لوله گرفته، پمپاژ می شود. که در این صورت لوله گرفته شده با فشار آب زیاد باز می شود. در واقع فشار آب باعث شسته شدن لوله و حرکت و جابجایی شی یا موادی می شوند که باعث گرفتگی لوله ها شدند.

لوله باز کنی با فشار هوا

در روش لوله باز کنی با فشار هوا، به جای آب، هوای فشرده شده باشدت، وارد سیستم لوله کشی و لوله گرفته می شود؛ در این روش فشار هوا شی یا مواد موجود در لوله ها را حرکت داده و خارج می کند. این روش برای لوله هایی که پوسیدگی دارند و قدیمی هستند توصیه نمی شود.

لوله بازکنی با فنر در مهرویلا کرج

فنر زنی لوله

فنر زنی لوله در مهویلا کرج مهم ترین و اصلی ترین خدمات لوله بازکنی در این منطقه می باشد که معمولا از مجموعه های لوله بازکنی در کرج، برای بهره گیری از این خدمات مخصوص استفاده می شود.

زمانی که شدت گرفتی زیاد است و شی ای که در لوله گیر کرده بزرگ است یا مواد گیر کرده در لوله سخت هستند یا سخت شده اند، از فنر برای باز کردن لوله ها استفاده می شود؛ فنر فلزی بلند به داخل لوله هدایت می شود و از مجرا و راه دیگر خارج. با حرکت فنر در لوله ها اجسام و مواد به خارج هدایت می شوند و لوله ها باز و گرفتگی لوله رفع می شود. در نظر داشته باشید که این نوع فنرها برقی هستند و تنها در دسترس تیم های حرفه ای و متخصص لوله باز کنی می باشند.

روش هایی که شرح داده شد می بایست حتما توسط متخصص مربوطه انجام شود، چون در ابتدا می بایست دلیل گرفتگی لوله تشخیص و سپس روش مناسب برای لوله باز کردن، انتخاب و انجام شود. در این صورت باعث به وجود آمدن مشکلات دیگر نخواهد شد.

لوله بازکنی در منزل به روش های سنتی و خانگی

  1. استفاده از ابزار لوله باز کنی خانگی
  2. استفاده از آب گرم
  3. استفاده از محلول های خانگی

استفاده از ابزار لوله بازکنی خانگی

  1. استفاده از تلمبه کوچک

همه ما حتما در منزلمان یک تلمبه کوچک داریم که وقتی راه آب ظرفشویی یا روشویی مان می گیرد، استفاده می کنیم. اگر گرفتگی لوله خفیف باشد، این ابزار کوچک می تواند راه گشا باشد. در واقع زمانی که تلمبه را به راه آب سینک یا هر مجرایی می چسبانیم، هوا فشرده می شود و زمانی که آن را جدا می کنیم هوای فشرده باعث جابه جایی موادی می شوند که راه رد شدن آب را گرفته اند.

  1. استفاده از فنرهای دستی

با استفاده از فنرهای دستی می توانید لوله گرفته را باز کنید. فنر را می توانید از ابزار فروشی ها تهیه کنید. با داخل کردن فنر در مجرای گرفته و حرکت دادن دستی آن، می توانید موادی که در لوله گرفته شده اند را به بیرون هدایت کنید و لوله را تا حدودی باز کنید.

در نظر داشته باشید که در موارد بسیار خفیف، می توانید از این گونه ابزارها استفاده کنید.

استفاده از آب گرم

گاهی به دلیل چربی و روغنی که روانه راه آب ها می شود، رد شدن آب بسختی انجام می شود. اگر مشکل گرفتگی لوله ها در این اندازه خفیف است، میتوانید آب داغ و یا آب داغی که با مواد تمیز کننده محلول شده است، را به داخل لوله ها بریزید. با این کار چربی ها حرکت می کنند و شسته می شوند. توصیه می کنیم بعد از هربار شستن ظرف ها برای تمیز کردن سینک ظرفشویی و مجرای آن این کار را انجام دهید.

استفاده از محلول های خانگی

می توانید برای زمان هایی که گرفتگی لوله ها خفیف است و مطمین هستید که لوله ها بخاطر شی ای گرفته نشده اند و دلیل گرفتگی لوله ها مواد هستند که در لوله ها مانده اند، در خانه محلول هایی بسازید و گرفتگی لوله ها را رفع کنید و لوله های تان راتوسط این محلول ها بشویید و تمیز کنید.

در ادامه ساخت چند محلول خانگی را آموزش می دهیم که توسط انها در موارد خفیف و جزئی لوله ها را باز کنید؛ برای نتیجه بهتر از محلول هایی که در خانه تهیه می کنید، بهتر است زمانی که محلول را در لوله یا مجرا می ریزید، مجرا را با دستمالی به مدت 30 دقیقه کاملا بپوشانید و سپس با اب زیاد لوله ها را بشویید تا محلول ها در لوله ها باقی نمانند، چون باقی ماندن خود آنها ممکن است به مرور باعث پوسیدگی لوله ها شود.

  1. استفاده از محلول نمک و سرکه

می توانید مقداری نمک را در سرکه حل کنید و داخل سینک ظرفشویی و یا راهی که اب به سختی رد می شود، بریزید. این محلول سبب تمیز شدن لوله شده و گرفتگی خفیف لوله ها را رفع می کند. همانطور که در بالا گفتیم مجرا را بپوشانید و سپس بعد از 30 دقیقه مجرا را با آب فراوان بشویید.

  1. استفاده از محلول سرکه و جوش شیرین

مقداری جوش شیرین در لوله گرفته بریزید و چند دقیقه بعد سرکه را در لوله بریزید و همانطور که گفتیم با دستمالی خوب راه اب را بپوشانید. بعد از نیم ساعت آب گرم بریزید و سپس با آب فراوان مجرا را بشویید. همانطور که گفتیم ممکن است با باقی ماندن این محلول ها در لوله، خود سبب پوسیدگی شوند.

  1. استفاده از محلول نمک و جوش شیرین

بطور مساوی نمک و جوش شیرین را در مجرا بریزید و پس از 30 دقیقه در راه آب، آب گرم بریزید. به خاطر داشته باشید ممکن است با یک بار استفاده از این محلول ها، لوله ها بخوبی باز نشوند. می توانید چندین بار امتحان کنید. اما یادتان نرود که حتماً لوله ها را با آب فراوان بشویید تا این مواد در لوله ها نمانند.

  1. استفاده از جوهر نمک

محلول شیمیایی جوهر نمک هم می تواند در باز کردن و تمیز کردن لوله های گرفته به کارتان بیاید. فقط حتما در زمان استفاده از مواد شیمیایی از ماسک و دستکش استفاده کنید. همانطور که با استفاده از این مواد متوجه شده اید، تنفس بوی شدید و گازی که دارند، برای ریه هایمان مناسب نیستند و ممکن است باعث سرگیجه و حالت تهوع شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *